Geachte klant,
Met ingang van vandaag, maandag 23 maart, hebben wij aanvullende maatregelen moeten nemen.
- Wij richten ons alleen op de noodzakelijke zorg, dat betekent alleen de zieke dieren! Dus geen vaccinaties* (uitgezonderd pup/kitten en Rabiës enting), nagels knippen en andere zaken die uitgesteld kunnen worden.
- Eén afspraak, één huisdier, één persoon
- Heeft u hoest- of koortsklachten, dan verzoeken we u niet zelf naar de dierenkliniek te komen, maar iemand zonder klachten te vragen met uw huisdier naar ons toe te komen.
- Wij zorgen er voor dat de afspraken die we met u hebben wat verder uit elkaar gepland zijn, zodat er minder contact tussen personen zal zijn in de spreekkamer en aan de balie.
- Wij vragen u om op tijd te komen, dus niet te laat en niet te vroeg. Bent u toch te vroeg? Dan vragen we u buiten te wachten. Dat geldt ook als er nog personen aan de balie geholpen worden.
- Wij vragen u om uw medicijnen en voer, vooraf telefonisch te bestellen, dit om de wachttijd zo kort mogelijk te houden.
- We vragen u met pin te betalen.
*) de reeds gemaakte afspraken, gaan vooralsnog gewoon door.
Om besmetting voor iedereen te voorkomen, zorgen we de komende tijd voor zo min mogelijk mens-mens contact. En omdat we een situatie als deze nog niet eerder hebben meegemaakt, zullen we de invulling daarvan indien nodig telkens aanpassen aan de omstandigheden. Centraal staat steeds dat we streven naar zo min mogelijk mens-mens contact, zodat we 100% aandacht kunnen geven aan uw (huis)dier(en).